شرکت اطلاع رسانی پیشگامان دانا (به نام اولیه پیمان کاوش طوس) با هدف جایگزین نمودن روش های ارتباطی سنتی و هزینه بر توسط شیوه های نوین اطلاع رسانی از اوایل سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز نمود و پس از ۲ سال فعالیت مفید در این زمینه و بررسی همه جانبه روش های ارتباطی ، سرویس اطلاع رسانی از طریق پیام کوتاه را از اوایل سال ۱۳۸۶ در فهرست خدمات خود جای داد. شرکت اطلاع رسانی پیشگامان دانا در تاریخ ۱۳۸۷/۰۵/۱۳ با شناسه ملی ۱۰۳۸۰۴۸۷۲۹۰ به ثبت رسمی رسید.

فروش و پشتیبانی نرم افزار آنلاین پیامک پیشگامان فعالیت اصلی شرکت از سال ۱۳۸۶ تا آبان ماه سال ۱۳۹۲ محسوب می شد و شرکت در عرض این مدت مشتریان خود را به مرز حدود ۲۰۰۰ مشتری رسانید. از آبان ماه ۱۳۹۲ بنا به درخواست مشتریان شرکت و با مهیا شدن زیر ساخت های لازم ، طراحی و پشتیبانی وب سایت در فهرست خدمات اصلی شرکت قرار گرفت و در این زمینه توفیقاتی حاصل گردید.

از دی ماه ۱۳۹۳ به لطف خداوند متعال دغدغه جدیدی برای مدیریت شرکت ایجاد و سیاست کاری رنگ و بوی تازه ای به خود گرفت. این بار سمت سوی فعالیت ، در زمینه دینی و به طور ویژه «تولید محتوای آموزشیِ دینی جهت ارائه به کودکان و نوجوانان» بود که به کمک یک تیم فکری و با حمایت اساتید و زیر نظر مجربین عرصه تربت اسلامی انجام می گرفت. این فعالیت ها تا اوایل سال ۱۳۹۶ ادامه و پس از آن به طور جدی در دستور کار شرکت قرار گرفت ، تا آن جا که پروژه ملّی رشدآور با هدف متعالی «زمینه سازی رشد حقیقی نسل آینده» از ابتدای سال ۱۳۹۷ آغاز و تبدیل به مهمترین فعالیت شرکت گردید. در حال حاضر شرکت پیشگامان دانا در سه حوزه (سامانه پیام کوتاه – طراحی وب سایت – پروژه ملّی رشدآور) فعال و به هموطنان عزیز خدمت رسانی می نماید.

از طریق لینک زیر می توانید مجوزهای شرکت را مشاهده نمائید.

مجوزهای شرکت اطلاع رسانی پیشگامان دانا